POLITYKA   Komentator. Europa-Niemcy-Polska  
reklama
reklama
reklama

Wielka kompromitacja takich stacji jak CNN – znów brednie o „polskich obozach koncentracyjnych”


/19.07.2017/ W trakcie relacjonowania wizyty pary książęcej w byłym niemieckim obozie Stutthof niektóre amerykańskie i brytyjskie serwisy informacyjne napisały o "polskim obozie koncentracyjnym". Jak informuje portal interia.pl muzeum Auschwitz zainterweniowało m.in. w związku z relacjami USA Today, CNN, Daily Mirror czy Daily Mail.
Rodzi się podejrzenie, że dziennikarze zatrudnieni w tych mediach to najwyraźniej

reklama










amatorzy. Może tylko „nieuki”, z brakiem podstawowej wiedzy historycznej? Bo  o złą wolę, aż trudno było by ich posądzać. To musi być marne medium - skoro przepuszcza takie kardynalne błędy i wypaczenia faktów historycznych. Nie jest to dobra reklama ani dla dziennikarzy, ani mediów bredzących  o „polskich obozach koncentracyjnych”. Nawet dla dziecka z gimnazjum jest to jasne, że były to niemieckie obozy koncetracyjne, a jak widać dla zawodowego dziennikarza to jakaś tajemna wiedza? To również bardzo zły wynik testu na wiarygodność takich stacji jak CNN . Skoro kłamią i nawet nie sprawdzą informacji w przypadku „polskich obozów” - to czy w innym tematach są równie „rzetelni”? Jak widać, akcja nauczania, że nie było polskich obozów koncentracyjnych, lecz tylko niemieckie - jest nadal konieczna. Nie wolno milczeć, kiedy wypisują na zachodzie bzdury o “polskich obozach”. Udawanie, że to nic wielkiego i, że  nic sie nie stało - jest najgorszym rozwiązaniem problemu.




Źródło:  http://fakty.interia.pl


Nowa kolekcja 2017 Image Banner 160 x 600
86 kanalow za 24.90 Image Banner 750 x 200
banner16122016 300x250-ms-PL-CO Image Banner 300 x 250
01: Christmas 2016 200x200